menu preloader

September 23, 2020

Curv en Gutzandglory pimpen je tuin

Curv en Gutzandglory pimpen je tuin

Cornelis Hout is al meer dan 100 jaar een begrip in de sector van eiken bijgebouwen. Wij werden ingeschakeld om hen te begeleiden in de lancering van hun splinternieuwe productlijn ‘Curv’. Een mijlpaal voor het bedrijf waar we maar al te graag ons steentje aan bijdroegen.

Nu we met zijn allen zoveel tijd thuis doorbrengen, beseffen steeds meer particulieren dat hun directe woonomgeving een opfrisbeurt kan gebruiken. Zeker de tuin werd de laatste maanden gebombardeerd als hotspot die onder handen mag worden genomen. De bijgebouwen van Cornelis Hout verdienen vast en zeker hun plekje in de x-aantal vierkante meters die jij, je buren, je vrienden, ... ter beschikking hebben. Het hedendaagse, minimalistische design is namelijk multi-inzetbaar als pool house, thuiskantoor, garage, tuinhuis, loungeruimte, buitenkeuken, ... Ideaal als je na al dat telewerken nood hebt aan een verandering van omgeving.

Om dit straffe product in de markt te lanceren, volgden we een nauwgezet stappenplan. In fase één werkten we een doordachte merkstrategie uit. Die strategie vertaalden we naar een naam en een baseline voor het nieuwe product die de essentie in één oogopslag duidelijk maakt. 'Curv' werd de productnaam en als baseline kozen we voor 'Extended Living'. Geen toeval, want een Curv-bijgebouw is een extensie van je huis die zeker qua esthetiek, architectuur en zelfs comfort evenwaardig is aan je woning. Curv creëert als het ware extra ruimte voor je leven.

CURV logo

Hierna aan de beurt: het logo. We kozen voor een logo dat net zo minimalistisch is als het design van Curv, mét een knipoog naar de kenmerkende afgeronde hoeken van het design. Het frisse logo komt ook moeiteloos tot zijn recht in de strakke stationery die we ontwierpen.

Curv beelden
CURV WEBSITE DIGITAL-.jpg

En om écht iedereen te overtuigen van de vele mogelijkheden van Curv, werkten we naast een fraaie brochure ook een one-pager website uit waarop we een reeks opvallende, kwalitatieve 3D-visuals plaatsten.

Mede dankzij pr-bureau Day One zijn de media, waaronder 'Elle Decoration' en 'Het Nieuwsblad', alvast fan van Curv. Nu jij nog.

CURV
CURV WEBSITE BROCHURE-.jpg
Previous Post
Next Post