menu preloader

March 20, 2022

Opgewekt de boom in voor Vondelmolen

Opgewekt de boom in voor Vondelmolen

Een goed ontbijt geeft je energie om de dag goed te starten. Dat weten ze bij Vondelmolen al meer dan 150 jaar. De kruidige peperkoek die ze maken is niet alleen lekker, maar zit ook boordevol energie.

Onze opdracht was simpel: een activatiecampagne ontwikkelen die de verkoop van Vondelmolen-peperkoek een extra boost geeft en de positie in retail verstevigt. En zo gloorde de Opgewektste Ochtend: een wedstrijd die je de meest deugddoende ochtend kan doen beleven.

Op elk pak Vondelmolen-peperkoek vond je een actiesticker met unieke wedstrijdcode. Het enige wat deelnemers moesten doen, was deze code invoeren op de landingspagina. De hoofdprijs: een onvergetelijke en verkwikkende overnachting in een boomhut midden in de natuur, inclusief een lekker en energierijk Vondelmolen-ontbijt en een relaxerende Shiatsu-massage. Daarnaast waren er nog 20 Vondelmolen-ontbijtpakketten te winnen, vol producten uit het Vondelmolen-gamma.

Om zoveel mogelijk mensen naar de landingspagina te lokken, schakelden we vier verschillende kanalen in die gebruikmaken van hetzelfde aanstekelijke campagnebeeld: social media ads (Facebook en Instagram), advertentiebanners op het Google displaynetwerk, zo’n 500 2m2 affiches in de buurt van Carrefour en Delhaize, en POS-materiaal (wobblers, affiches en displays) om de klanten een laatste zetje te geven in de winkel zelf.

Tot nu toe werden er op de landingspagina in totaal al zo’n 2.500 unieke codes ingegeven.

Previous Post
Next Post