menu preloader
Gutzandglory en Comeos geven om toegankelijk winkelen
March 31, 2022

Gutzandglory en Comeos geven om toegankelijk winkelen

Na consultatie besloot Comeos om voor de communicatie voor het nieuwe lange termijninitiatief CommerceCares samen te werken met Gutzandglory. De opzet? Werken aan een maatschappij zonder beperking voor mensen met een beperking. Daar kunnen wij alleen maar ja tegen zeggen!

Read More
SD Worx / Bleckmann is klaar om te pieken
March 24, 2022

SD Worx / Bleckmann is klaar om te pieken

March Madness zegt je waarschijnlijk niets. Maar Black Friday en Summer Sales doen ongetwijfeld een belletje rinkelen. In de supplychainwereld zijn dat drie belangrijke piekmomenten. Onze gloednieuwe klant SD Worx vroeg ons meteen al om een tactische campagne in elkaar te steken voor hun key account Bleckmann.

Read More
Opgewekt de boom in voor Vondelmolen
March 20, 2022

Opgewekt de boom in voor Vondelmolen

Een goed ontbijt geeft je energie om de dag goed te starten. Dat weten ze bij Vondelmolen al meer dan 150 jaar. De kruidige peperkoek die ze maken is niet alleen lekker, maar zit ook boordevol energie.

Read More
Gutzandglory scoort een dubbele transfer!
January 03, 2022

Gutzandglory scoort een dubbele transfer!

Nieuw werk, dat schreeuwt om nieuw volk. Enter Robin Looyen en Kaylie De Caluwe. Hij is een geweldige DTP'er, zij een bevlogen Digital & Brand Designer. Blij dat jullie in ons team zitten, guys!

Read More
Goed rapport: twee keer BOCA Silver voor HOGENT
December 02, 2021

Goed rapport: twee keer BOCA Silver voor HOGENT

Tot nader order houdt ons geloof in de mensheid en in de jury van de BOCA’s stand. Op de uitreiking van de ‘Best of Content Awards’ mocht Gutzandglory twee keer het podium op. We wonnen twee Silver awards voor onze HOGENT-case in de categoriën ‘Highest conversion response from a content program’ en ‘Best use of ambassadors in a content program’.

Read More
Engineering Emotions Sessions #1
August 16, 2021

Engineering Emotions Sessions #1

Als een merk je helpt om mentaal of fysiek gezond te zijn, hou je dan extra van dat merk? Zeker in corona-tijden is dat een vraag waarvan ondernemers en marketeers wakker liggen. Want wie droomt nu niet van een duurzame en gezonde relatie met zijn stakeholders? Gutzandglory organiseerde de allereerste - omwille van covid-maatregelen beperkte - editie van zijn Engineering Emotions Sessions rond het thema duurzaam connecteren onder de werktitel “Hoe gezond is uw merk bezig?”

Read More
Gutzandglory blaakt van gezondheid in coronatijden
September 29, 2020

Gutzandglory blaakt van gezondheid in coronatijden

Dat corona geen pretje is, is een understatement. Toch hebben we de laatste maanden bewezen dat we zelfs vanop afstand een enorm gedreven en hecht team zijn. Een team dat werk maakt waar we trots op mogen zijn, en altijd 'the extra mile' gaat.

Read More
Gutzandglory en Beaphar zeggen het met bloemen - en fruit
September 25, 2020

Gutzandglory en Beaphar zeggen het met bloemen - en fruit

Steeds meer consumenten hechten belang aan natuurlijke en biologische producten. Ook voor hun huisdieren. Beaphar sprong meteen op deze fijne trend en ontwikkelde enkele Bio Shampoos en gerelateerde producten waarvoor wij de campagne en packaging creëerden.

Read More
Curv en Gutzandglory pimpen je tuin
September 23, 2020

Curv en Gutzandglory pimpen je tuin

Cornelis Hout is al meer dan 100 jaar een begrip in de sector van eiken bijgebouwen. Wij werden ingeschakeld om hen te begeleiden in de lancering van hun splinternieuwe productlijn ‘Curv’. Een mijlpaal voor het bedrijf waar we maar al te graag ons steentje aan bijdroegen.

Read More
Gutzandglory en Etex zijn 'United to Inspire'
August 20, 2020

Gutzandglory en Etex zijn 'United to Inspire'

De echte waarde in een wereldwijd bedrijf met meer dan 3 miljard euro omzet? Dat zijn de teamleden. Maar hoe breng je meer dan 13.000 collega's uit 42 landen samen achter dezelfde purpose, hetzelfde doel? Wij bekeken die uitdaging voor Etex door een sportieve bril.

Read More
Previous Page
Next Page