menu preloader

June 08, 2018

3 nieuwe mannen met baarden bij Gutzandglory

3 nieuwe mannen met baarden bij Gutzandglory

Gutzandglory verwelkomt 3 nieuwe marketing- en accountprofielen: Frederik De Zutter, Ruben Achtergaele en Nicolas Salamone.

Frederik De Zutter wordt Account Manager en werkte eerder bij Havas, Supermachine & Cayman, voor o.m. Ferrero, Lidl, Samsonite en meerdere overheidsprojecten. Frederik zal voornamelijk met Account Director Nico Cornelis samenwerken (voor o.m. Quick-Step en Europabank). Met z’n ervaring in zowel een netwerkbureau als bij onafhankelijke agencies zag hij een stevige match met Gutzandglory.

Ruben Achtergaele start als Media Planner. Hij begon zijn carrière in de media in 2009 bij Think Media (toendertijd uitgever van o.m. P-Magazine, Ché en groot formaat-affichage) als Account Manager, waar hij ook al met Managing Director Wolf Florizoone samenwerkte.

Nicolas Salamone tenslotte wordt Campaign Manager & Digital Producer. Hij versterkt het team van Frédéric De Vries en zal instaan voor de productiebegeleiding van digitale platformen en de uitvoering van campagnes in alle digital channels – naast Luba Karpova, Social Media Manager. Nicolas is Google Certified Expert en werkte eerder bij FCR Media (Goudengids.be). 

Previous Post
Next Post