menu preloader

May 15, 2018

Quick-Step over de vloer bij Gutzandglory

Quick-Step over de vloer bij Gutzandglory

Na een strategische en creatieve pitch besloot Unilin om het communicatiebudget van Quick-Step aan Gutzandglory toe te vertrouwen. Gutzandglory zal als lead agency instaan voor de Quick-Step campagnes wereldwijd.

De gekozen strategie zet voornamelijk in op digitale kanalen, binnen een koepelconcept dat wordt afgeleid naar specifieke content in elke fase van de customer journey voor de verschillende buyer personae.

De eerste campagnes zullen dit voorjaar nog live gaan.

Laura Vanderhaeghen, Communication Manager Unilin - Division Flooring, legt uit: “Deze samenwerking betekent een grote stap vooruit. Quick-Step en Gutzandglory hebben als gezamenlijk objectief om het beste van de mogelijkheden van targeted digital advertising te combineren met het beste van sterke verhalen en creatieve communicatie. Wij zijn vastberaden dat op een efficiënte en originele manier te doen om het merk meer merkinhoud te geven en conversie te genereren.”

Previous Post
Next Post