menu preloader

September 25, 2020

Gutzandglory en Beaphar zeggen het met bloemen - en fruit

Gutzandglory en Beaphar zeggen het met bloemen - en fruit

Steeds meer consumenten hechten belang aan natuurlijke en biologische producten. Ook voor hun huisdieren. Beaphar sprong meteen op deze fijne trend en ontwikkelde enkele Bio Shampoos en gerelateerde producten waarvoor wij de campagne en packaging creëerden.

Eerste stap in het proces was de creatie van een gepaste verpakking. Eentje die meteen ook recycleerbaar is en gemaakt wordt uit het hernieuwbare materiaal suikerriet.

We kozen voor een kleurrijk design dat enkele belangrijke eigenschappen van de shampoos mooi in de verf zet. In totaal werden er 5 Bio Shampoos gelanceerd, elk met hun eigen specifieke eigenschappen en doelgroep. Zo is er onder andere een Bio Shampoo voor katten/kittens, maar ook één voor puppies en zelfs eentje specifiek voor honden met een witte vacht. Daarnaast werden er ook 4 gerelateerde producten gelanceerd – van Bio Droogshampoo tot Bio Anti-Klit Spray. Ook voor deze producten ontwierpen we een fris ogende verpakking.

beaphar_website_beeld_shampoo-.jpg


Uiteraard lanceren we geen nieuw product zonder een gepaste campagne. Eentje met een knipoog, want we haalden onze inspiratie bij enkele beautymerken. Merken die maar al te graag beelden tonen van iemand die ondergedompeld wordt in een zalig relaxerend bad. Fijn toch, zo’n verwennerij voor huid en haar? Wel, ook je huisdier verdient een soortgelijke luxe. Daarom kozen we ervoor om een goedlachse hond in bad te tonen, die omringd wordt door allerlei vruchten en bloemen. Deze verwijzen meteen ook naar de verschillende parfums van de Bio Shampoos.

Deze fluffy visual werd ook ingezet in de winkels (posters en display) en verwerkt in online banners.

beaphar_website_beeld_posterNEW.jpg
Previous Post
Next Post