menu preloader

December 18, 2020

Hoogstraten brengt verhaal van haar telers op gloednieuwe website

Hoogstraten brengt verhaal van haar telers op gloednieuwe website

Om de positie van Coöperatie Hoogstraten bij de consument te versterken, ontwikkelden we een splinternieuwe B2C-website. De bijbehorende videoreeks die we creëerden voor Hoogstraten Aardbeien kreeg er meteen een prominente plek.

De website van Coöperatie Hoogstraten focuste tot voor kort vooral op professionelen. Het was dan ook geen verrassing dat vooral telers hun weg naar de website vonden. Om de relatie tussen Coöperatie Hoogstraten en de consument te versterken, was er nood aan een nieuwe B2C-website. Een website die niet alleen passie voor het vak uitstraalt, maar ook leuke content bundelt zoals recepten en handige weetjes. De website kwam tot stand in samenwerking met Mundo Digitalis. Bekijk hem hier.

In een eerste fase verschijnt op de website vooral content rond Hoogstraten Aardbeien. Na de 'Voel je goed met lekker zoet'-campagne van afgelopen zomer, was het een logische stap om aan de hygiene content van het merk te sleutelen. Daarom creëerden we een reeks, bestaande uit 6 video's, die het teeltproces op een hapklare manier uitlegt, van bestuiving tot complimentje aan de teler.

Previous Post
Next Post