January 29, 2018
Frédéric De Vries wordt Head of Digital

Frédéric De Vries ruilt Darwin BBDO voor Gutzandglory. Hij zal de digitale cel leiden en deel uitmaken van het management.
“Met Frédéric halen we een zwaargewicht in huis,” zegt Wolf Florizoone. “Niet alleen heeft hij een puur digitale expertise door zijn carrière bij bedrijven als The Reference, hij heeft ook de nodige reclamekilometers op de teller door sleutelposities bij bureaus als Duval Guillaume, BBDO en These Days.”
“Ik ken Gutzandglory al een tijdje,” vertelt Frédéric. “Na wat freelance geflirt hier en daar, leek nu de tijd rijp voor de volgende stap. De goesting en het lef van het bureau om straf werk te maken en de persoonlijke match met Kris en Wolf hebben voor mij de doorslag gegeven om er volop voor te gaan."
Met de aanstelling van Frédéric De Vries benadrukt Gutzandglory de digitale ambities. In dat kader wil het bureau haar team ook snel uitbreiden met extra digitale profielen.