menu preloader

June 17, 2020

5 nieuwe gezichten op veilige afstand

5 nieuwe gezichten op veilige afstand

Engineering Emotions is niet enkel wat we doen, het benoemt ook onze focus om verder te groeien als customer experience agency met een geïntegreerde aanpak van strategie over branding tot advertising, activatie en content. We hebben daar niet enkel erg hard aan gewerkt de voorbije maanden – met het volste vertrouwen van onze klanten. We hebben ook ons team met 5 talenten uitgebreid. En dat in volle crisistijd.

De eerste nieuwe aanwinst is account executive Flore Van Schoors (tweede in beeld). Flore studeerde marketing aan HOGENT en deed tijdens haar studies ook al relevante ervaring op bij UNILIN (Quick-Step). Na een stage en vakantiejob bij Gutzandglory besloot ze om bij ons te blijven plakken. Flore gaat dan ook altijd recht op haar doel af. Ook als dat een restauranttafeltje of het eindpunt van een rondje joggen is.

Het tweede nieuwe gezicht is account planner Delphine De Kegel (derde in beeld). Delphine smeet na haar studies Economie en Marketing Analyse aan UGent de deuren van het toenmalige Medialaan wagenwijd open. Daar legde ze mee de basis voor de rebranding van radiostation Qmusic, bezorgde ze radiozender Joe zijn doelgroep én ze stond mee aan de wieg van rockzender Willy. Bij ons zal Delphine zowel het werk van een account als een strateeg voor zich nemen. Wij voorzien alvast een voorraad melkchocolade met zeezout en karamel om haar hybride brein tevreden te houden.

Gerlinde Jonckheere (vooraan in beeld) versterkt team creatie als creative copywriter. Na een opleiding Journalistiek en Digital Media Management aan Thomas More Mechelen liep ze stage bij de NAVO en contentbureau Talk of The Town. Daar ging ze fulltime aan de slag. Later verhuisde ze haar schrijfskills naar Plan.Net, de digitale poot van Serviceplan, en groeide ze creatief door bij Boondoggle. Gerlinde probeert sinds kort naast de juiste woorden ook het correcte ritme te vinden. Dat laatste doet ze achter haar drumstel.

Robbe Verlinde (achteraan in beeld) is een van onze nieuwe designers. Na zijn studies Beeldende Vormgeving aan LUCA School of Arts en een stage bij Focus Advertising, ging Robbe aan de slag bij GBL Studio. Robbe zette zelfs al zijn eerste stappen in de literaire wereld, want samen met enkele compagnons vereeuwigde hij ons vloektaaltje in een Groot Vlaams én een Groot Nederlands Vloekboek, die prompt werden uitgegeven door Lannoo.

Tenslotte stellen we graag Stef Deleurere voor (vierde in beeld), hij is onze nieuwe motion designer. Met een bachelor Audiovisual Design van de Arteveldehogeschool en bakken ervaring van zijn stageplaats Sabouge op zak, wandelde hij rechtstreeks onze kantoren binnen. Stef is zot van visual storytelling, zowel in film als in animatie. Hij is er zelfs zo zot van, dat hij zich ook in zijn vrije tijd bezighoudt met motion graphics en fotorealisme.

Previous Post
Next Post