menu preloader
Gutzandglory loves Nancy
August 18, 2020

Gutzandglory loves Nancy

Soms zeggen duizend woorden - nu ja, iets minder - meer dan een zot beeld. Toen PUB ons vroeg te adverteren in hun 'We all stand together' editie ter ondersteuning van de Belgische en lokale economie, zeiden we al snel volmondig ja.

Read More
Gutzandglory en Vancia Car Lease maken het persoonlijk
July 15, 2020

Gutzandglory en Vancia Car Lease maken het persoonlijk

Een leasemaatschappij waarvan directie en medewerkers de naam van élke klant kennen? Het bestaat wel degelijk, want onze klant Vancia Car Lease draagt een persoonlijke en dynamische aanpak ontzettend hoog in het vaandel. Vragen van klanten worden grondig en graag beantwoord, en ook voor advies op maat kunnen ze steeds terecht bij Vancia Car Lease.

Read More
Gutzandglory start met Stop Parkinson
July 14, 2020

Gutzandglory start met Stop Parkinson

Na raadpleging van de markt koos Stop Parkinson vzw voor Gutzandglory als partner om samen de ziekte onder de aandacht te brengen. Een opdracht waarvoor we ons graag engageren, omwille van het grote maatschappelijk belang van de thematiek.

Read More
Rebranding voor een wereldwijd Etex-team in 42 landen
June 23, 2020

Rebranding voor een wereldwijd Etex-team in 42 landen

Etex is één van Belgiës grootste bedrijven en groeit al meer dan 100 jaar. Na veel overnames telt het ook veel commerciële merken en vestigingen over de hele wereld. In 2018 startten we een traject om Etex zelf als umbrella brand verder in te vullen, met als doel het wereldwijde team nog dichter samen te brengen. Daarvoor ontwikkelden we o.m. een nieuwe, sterke visuele identiteit en vulden we het merkverhaal in.

Read More
Gutzandglory zet virtueel de deuren open voor HOGENT
June 18, 2020

Gutzandglory zet virtueel de deuren open voor HOGENT

De fysieke opendeurdag van HOGENT trekt jaarlijks tal van nieuwsgierige studenten. Om ze ook nu te blijven informeren, organiseerde HOGENT in volle coronatijd een succesvolle online opendeurdag. Wij creëerden een bijbehorende geïntegreerde digitale campagne die mooie resultaten opleverde.

Read More
5 nieuwe gezichten op veilige afstand
June 17, 2020

5 nieuwe gezichten op veilige afstand

Engineering Emotions is niet enkel wat we doen, het benoemt ook onze focus om verder te groeien als customer experience agency met een geïntegreerde aanpak van strategie over branding tot advertising, activatie en content. We hebben daar niet enkel erg hard aan gewerkt de voorbije maanden – met het volste vertrouwen van onze klanten. We hebben ook ons team met 5 talenten uitgebreid. En dat in volle crisistijd.

Read More
Een gold en een diamond voor Drainphalt op de BTOB Awards
October 23, 2019

Een gold en een diamond voor Drainphalt op de BTOB Awards

De campagne voor Willemen Groep viel opnieuw in de prijzen in de BTOB Awards die door MM georganiseerd worden. ‘Drainphalt – The Cloud Project’ won een gold met ‘Best Use of PR’ én ook een diamond - een speciale prijs van de Jury. De campagne won eerder al 2 BOA awards en 1 BOCA award.

Read More
Louise-Lotte Brekelmans klaar voor uw UX en UI
July 16, 2019

Louise-Lotte Brekelmans klaar voor uw UX en UI

Sinds kort versterkt Louise-Lotte het designteam. Ze is een digitale designer pur sang, studeerde aan de University of Maryland, Baltimore County en evolueerde de laatste jaren naar UX/UI. Ze belandde in de begindagen van het web via een reeks Amsterdamse digitale bureaus als webdesigner bij Duval Guillaume E en werkte daarna lang voor Boondoggle en ook Netlash/Wijs.

Read More
Jonge hond op wandel in Cannes
July 15, 2019

Jonge hond op wandel in Cannes

Onze copywriter Yannick is bestuurslid van de Young Dogs, die elk jaar een selectie talentvolle jonge Belgische creatieven uitstuurt naar het Cannes Lions Advertising Festival. Hij kwam terug naar Gent met veel frisse ideeën en tonnen motivatie. Lees hieronder zijn verslag aan de hand van 3 Cannes cases die hem het meest raakten.

Read More
4 BOA & BOCA Awards voor Drainphalt & PwC
May 14, 2019

4 BOA & BOCA Awards voor Drainphalt & PwC

Op de uitreiking van de BOA’s (Best of Activation Awards) won Gutzandglory twee maal ‘gold’ voor de activatie voor Willemen Groep/Drainphalt. Op de BOCA’s die (Best of Content) Awards haalden we nog een ‘silver’ voor diezelfde case en ook een ‘bronze’ voor de PwC recruitment bot.

Read More
Previous Page
Next Page